Monday, May 18, 2015

Manusia dan berubah.

Assalamualaikum & Hi all.

Alhamdulillah diberikan peluang untuk hidup dan bekerja mencari rezeki halal.

Hidup ini kadangkala tidak seindah yang kita sangka,
dan kadangkala tak susah yang kita jangka.
Maka, tabahlah melalui hari-hari yang mendatang.

Aku hidup tidak kejar pujian dunia,
cukuplah sekadar bersederhana.
Aku hidup bukan untuk menyenangkan nafsu semata,
moga masih ada Iman di dada.

aku mencari bahagia,
bahagia bersama keluarga.
Moga dijauhkan anasir jahat yang cuba menjatuhkannya.

-Tamat sajak-

Saja starting nak bersajak.
hahaha aduhh rasa mcm serius sibuk sejak dua menjak ni.
Sebenarnya kepala masih pusing sebab kesibukan kerja.
Mohon jangan annoyed dgn lagu auto play kt blog aku.
Tgh Obses layan lagu "Kun Anta"
Eh! aku memang gemar layan lagu Arab.
Amr diab & ade lg sorang penyanyi arab tu aku tak ingat nama.
Lagu arab best sbbnya aku akan imagine aku kat 
padang pasir pastu ade angin2 sepoi2 bahasa cmtu pastu sambil aku jalan sorang2
pastu tgh jalan tu nampak hubby aku dari jauh then lari2..ehhhh.
apekehei....hahaha over kann... 

Sekian untuk hari ni.
Masih tak berkesempatan nak update cerita percutian.
Maafkan saya.

Okay Tata.



No comments:

Post a Comment