Tuesday, May 5, 2015

GERAM

Assalamualaikum & Hi all,

Semoga hari ni kita bekerja dengan hati yg ikhlas & cerialah hendaknya.

Disebalik kita seronok tu, ade yang tengah bersedih sbb kehilangan ahli keluarga tersayang.
Kes yang dah viral sekarang ni, geng myvi club and membabitkan kehilangan 3 nyawa.
Seyesly bila aku tgk gambar arwah baby comel tu yg sebaya Pipa... sedih... bila memikirkan anak-anak arwah lagi 2orang tu aku sedih sbb mereka still perlukan kasih sayang mama n baba dorang kan.
I couldn't imagine that bcz even aku yang dah tua ni pun still cari mama aku. Ya Allah tabahkanlah hati anak2 itu.

Moga diberi tindakan seadilnya buat yang bersalah,di sebabkan myvi yg berlumba buathal... Myvi yg tak bersalah turut kena tempias okay. Aku ckp cmni sbb Aku ni dahla bawak Pipa pagi2 dah kena jeling ng kereta seblah. Haruslah aku naikkan seat Pipa bg dorang nampak ade baby dlm tu. gggrrrr... Pleaselah!! Tak pasal-pasal terasa paranoid bawak Myvi ... ini seyeslah weiii...dhla mampu pakai Myvi jek & mmg aku tak suka join club bagai ni. Motif beli kereta sbb senang nak balik kg, nak hantar anak, nak pergi kerja... kalo terlebih mampu aku pakai CRV baru tu. tu jela kereta idaman..kih3 orang size kemetot mmg suka bwk kete besau sket sbb senang nampak jalan. Bila dah jadi kes cmni haaa pengajaran okay! bawak kereta mohon semua berhemah, tak kira lah enkorang masuk club ke tak masuk tlglah jgn berlagak sgt.

Okaylah, cukuplah sampai di situ... ahaaa aku & hubby tgh counting days. ahaksss Vacation mood dah mulai membuak2... of coursela yg excitednya aku. hahaha Hope perjalanan kami selamat pergi & pulang. Takdelah jauh mana tapi plannya berbulan2 jugak, plan tu dari segi bajetlaa..hehehe Tak payah nak berangan sgt kalau takde duit nak merayap jejauh.

Alright All. Be Safe. Drive Safely. Don't race! 
INGATLAH ORANG TERSAYANG.



No comments:

Post a Comment