Monday, May 25, 2015

Hey! Isnin lah.


Assalamualaikum & Hi all,

Selamat berhari isnin & selamat bekerja hiks.
Cik Pipa (my baby girl) demam pulak hari ni, but still pergi taska.
If suhu tinggi aku dah minta kakak taska inform & nak bawa pg klinik.
bcz skang suhu dia baru 37.
Hope anak Mummy kebah cepat.
Demam nak boleh berjalan kot sbb hari ni dah genap Pipa setahun sebulan.
Alhamdulillah.

Last weekends, aku dah keluar pergi beli baju raya.
hahaha awal kan?!
Beli awal sebab aku tak nak bersesak di kemudian hari,
lepas tu, aku malas dah nak pikir baju ape nak beli.
Kira tahun ni persiapan raya nak setel awal.
Lagipun ade anak kecik susah kalau nak bershopping bawak stroller if org ramai,
aku ni tak suka serabut & nanti tak boleh memilih baju.
Dah beli awal2 ni siap leh survey banyak kedai & boleh try dlm fitting room tanpa menunggu org.
ahakss...Perancangan awal gituww,,,

Yahooo dh dapat sepasang baju! done.
Baju Pipa jer payah jumpa, takpelah baju Pipa abi belanja.
kih3 anak kesayangan Abi, haruslah abi yg belikan. ahaks
Dah setel shopping kat Shah Alam, aku ng adik aku pergi Setia city Mall.
kiteorg jalan2 & cuci mata je.
Pastu nak turun level P1, kiteorg terkurung dlm liff.. hahaha
Nasib baik lampu xblackout & xlama kemudian pintu pun terbukak.
fobia jap aku tgk liff hahaha cisss 

Lagi 3 weeks kan kita nak start ramadhan.
Ya Allah, xsbr nak puasa.
Bulan paling dinantikan tu.
Moga selalu beristiqamah & hope dihindar dari sebarang perkara tidak elok.
Moga jaga adab sama-sama kita.

Bolehlahhh aku diet lepasni. kih3 perut asek lapor memanjang.
Nasib baik suami pun layan makan sekali. ahaks
Sama-sama sado gituww... sado tang lemak ah!! 


1 comment: