Wednesday, March 25, 2015

Buku dan kedamaian.

Assalamualaikum,

Selamat berhari rabu. keh3 Moga hidup cerialah hendaknya.

Pagi ni baru nak topup stok buku, tak puas hati ni kalau tak dapat membaca.
Boleh dikatakan membaca buku ni adalah salah satu hobi yang paling aku gemar.
Agak klise kan bila dengar orang tanya hobi kau ape? hobi aku membaca buku. hahaha
Eh, dari membacalah kita dapat pelbagai ilmu & kepuasan membaca tu errr tak boleh digambarkan.

Sekarang ni, dah banyak genre buku. Tak kisahlah dari sudut keagamaan, kesihatan atau novel cinta dan indie. Makanya , banyak pilihan nak beli. Aku berangan kalaulah one day aku ade rumah sendiri, wajib ade satu bilik khas atau ruang untuk buku-buku. Kiranya buat sudut membaca & nak ajak Pipa join membaca. hehehe kan comel tu. Dari dia mengadap tab ke henpon yg takde faedah sgt.

Sekarang ni , aku baru nak buat koleksi novel seram. hehehe Sampai hubby aku pun pelik tgk aku latety obses baca novel seram. hahaha Hurmm ade 1 novel Ahadiat Akashah yg aku nak beli tapi takde stok. =_= hope adelah stok kalau pg mana-mana kedai buku. Dia salah satu penulis novel yg terbaik. Jalan cerita tak pernah tak best hehehe

Okay lah. Got to go. nak shopping buku online! yg penting buku MatLutfi aku dah beli. Hahaha
Pueh hati den ni hahh... HAVE A NICE DAY ALL! XOXO

kalau dapat sudut membaca cmni, mmg tak keluar rumah dah. kih3 









No comments:

Post a Comment