Wednesday, December 31, 2014

Hey Hooo Happy New Year!!

Yabeedaa beduuu...

Saje menghapdate entry blog ni di kala hujung tahun. 
okay, tahun ni telah dilalui dgn penuh cabaran & dugaan.
Paling teristimewa, Me dapat melahirkan seorang ank yg comel.
Syukur Alhamdulillah.

Dan yg paling sedih apabila kehilangan orang yg rapat di office, huhu
seyesly sunyi office bila arwah acik dh xde.
Me xtau nak borak + luahkan perasaan kt sape.
Ajal, maut, jodoh tu semua urusan Allah.

31.12.3014
Sekejap sgt rasanya tahun ni berlalu.
Anak mmy yg comel tu dah pun 8 bulan.
Bulan depan dah 9 bulan. (=_=)/ cepatnya laa haiii...

Tahun ni dugaan difitnah, dimengata & seangkatan dengannya,
tak lupa juga diperli2 tahap sampai menyakitkan hati.
Korang yg buat cmni jgn rasa diri tu dah sempurna sgt okay.
hahaha
Aku xdelah marah sgt tp kesian, mcm orang xde life.
Asyik nak ambil tahu hal diriku ini jer.
ternyata diriku begitu SPECIAL. ahaks. 
Well for your information , i'm living a peaceful life with my hubby & daughter.
So do not worry either i have a good life or not.

btw, semoga 2015 membawa sinar kegembiraan.
semoga tiada busuk hati sesama kita.
semoga kita hidup tanpa memikirkan orang lain punya hidup.
semoga kita dapat berbahagia.
tiada hasad dengki dlm hati.

Majukan diri masing-masing.
Majukan hidup masing-masing.
Terus terang aku ckp, aku xde masa nak amik port org mengata hal aku ke apa.
Then lagi 1, aku nak pg mana nak cuti mana,
Suka hati akulaa...
For those yg jeles ke apa tolong berambus. 

I AM FABULOUS. 

SINCERELY, MDM INTAN SHAFIQA KAMARUDIN



P/S: HAHAHA ORG LAIN SEMUA UCAP NEW YEAR MASE HUJUNG TAHUN, YG AKU BR NAK UPDATE BLOG SELEPAS DRAFT NI BERSARANG LEBIH DUA BULAN. KIH3
JGN MARAH ! MUAXXXX