Friday, December 5, 2014

Apa yg membuatkan aku bahagia...

Salam Jumaat ...

Apa yang membuatkan korang bahagia?
Harta, duit atau pangkat?
Bagi aku semua tu tak penting.
Aku bahagia bila bersama keluarga aku.
Aku, suami aku & anak aku harta paling bernilai dlm dunia ni.
Lagi, apa yang buat aku bahagia bila boleh buat Mama tersenyum.
Bukan mama je, tp seluruh keluarga aku including Umi, Mama hby, Abah, Papa & Ayah.
Kadang-kadang nak mencapai bahagia tu ade dugaan & cabaran.
Adatlah hidup sbg manusia ni tak lari dari dugaan.

Ehhh ayat nak puitis sangat ptg2 cmni. ahaks
Saje nak puitis sbb tadi br lepas call mama.
hehehe Tak sabar nak tunggu Mama ng Adik Faris bercuti kt rumah aku.
kih3 byk tmpt nak bwk dorg jalan.
InsyaAllah...

Apa-apa pun hidup mesti selalu bersyukur,
Hargailah org sekeliling kita,
once kita buat keluarga mcm musuh, 
mmg tak dpt rasa bahagia.

Aku sentiasa perbaiki diri dlm apa pun.
Kadang-kadang orang luar tak paham erti sebuah keluarga.
Mulut boleh cakap mcm-mcm.
Diam sudah, hidup jelah mcm biasa. 
Janganlah kita pulak nak masuk campur lebih2 hal keluarga orang.

Jangan mudah bersangka buruk.
Jangan mudah melatah.
Senyum.
Senyum.
Senyum.

P/s: year end sales kan. jom shopping! hat ni paling buat aku bahagia kot. HAHAHAHA
artikel aku kat atas saja propa. Jangan marah aaa.. 
Im sorry (buat mcm amir rajalawak) hahaha
gurau naa...




SELAMAT MEMBELI DAN BLAH. KAH3