Monday, June 15, 2015

Ramadhan & Selamat tinggal kerja ku.

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, lagi 3hari kita akan berpuasa. Ramadhan dtg lagi!
Semoga lebih beristiqamah & boleh beribadah dengan tenang.

Bulan ni bulan yg terakhir aku bertugas di Hikmah Channel. 3 tahun berkhidmat & lepas ni aku akan mencari sinar baru di tempat lain. Banyak suka duka masa di Hikmah Channel ni. Btw for those yg sukakan ceramah agama boleh tonton Hikmah Channel di saluran 113 HyppTV Unifi. and boleh like fb page : https://www.facebook.com/hikmahchannel?fref=ts
(mesti rindu naik tangga pagi2 & laptop merah ku itu) ahakss...Lepas ni payah la nak update blog, kena beli laa notebook kecik senang nak update aku buat ape. kih3

Apa-apa keputusan yg aku buat dalam hidup ni, aku pasti & yakin ada hikmah disebaliknya.
Selalunya mcm tulah... Rezeki kita kena usaha, kalau tak usaha. Tak boleh nak berjaya.
Move on  gituww... Apa-apa pun aku akan tetap tlg hubby utk kukuhkan ekonomi rumahtangga kami.
Apa yang ade aku terima seadanya. hehehe

Okay lah gtg all.

Last but not least, Thank you kepada Abg Sam (CEO) , Thoriq (COO) and all Hikmah Channel staffs, HyppTV media team especially Sheila & Cyber Team.

Segala jasa baik & kenangan tidak akan dilupakan & sekiranya terdapat sebarang kekhilafan, salah faham, terkasar bahasa, mohon keampunan dari Saya Intan Shafiqa Kamarudin. Mucho Graciasss... Moga Hikmah Channel sentiasa maju jaya!!!
Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat kalian semua. 


Last Photoshoot with Hikmah Channel Team.










No comments:

Post a Comment