Tuesday, April 7, 2015

I need my own privacy.

Assalamualaikum & have a nice day y'all.

hehehe Bajet gila tajuk entry tu.. xde kena mengena post entry hari ni dgn tajuk di atas. Aku tak kisah sgt pun tang privacy sbb aku wujudkan blog ni pun sbb nak share story. Kalau privacy sgt, mmg x wujud blog ni kot. hehehe Actually, kepala aku sedikit pusing dengan timbunan kerja yang datang sekaligus dan bakal membuatkan aku berbuih-buih. hahaha

Okay dah tahu busy tp saje nak buat karangan kat blog ni kejap. kih3 Ade a few entry yg still dlm draft, aku jenis tulis panjang-panjang then malas nak publish post hahaha Tgk keadaan dan situasi la serta mood yang memainkan peranan nak publish story. bajet wartawan!! hahaha

Just nak remind my self and others, hebat mana diri kita ni please jangan mendabik dada. Ada masa kita di atas & ada ketika akan berada di bawah. Semasa kita di atas, kita lihat orang yg berada di bawah. Aku mmg tak boleh nak jadi poyo / berlagak pandai bcz aku mmg tak pandai sgt pun (elok mengaku)  kih3 so ape yang hado... layansss... Aku suka tgk org yg humble & down to earth. Aku respek org cmni.

Okaylah got to go, sambung kerja. Babai you all. muahhhh ciked. kih3

Yes! I'm totally agree with this. 



No comments:

Post a Comment