Tuesday, September 2, 2014

My blog is my journal

Assalamualaikum.

Yuhuuu seminggu kot tak hapdate pasal busy, pasal mls & pasal laptop hard disk rosak.
Mungkin ade yg baru baca blog ni or baru stalker blog ni. 
Just nk bgtahu blog ni mcm journal life aku ler. hehehe
Tapi kalau nak luah lebih2 ni baik luah dlm doa lepas solat je. 

Tp blog ni takde spesifik aku nak citer ape. hahaha sbb aku ni kdg2 mereng jgk.
suka hati je nak update ape2. kdg kalau aku marah ke ape,aku tulis je kt blog ni.
Jgn tulis menda yg racist dah ler kan. hihik 
Apa pun yg aku tulis dlm blog ni mahupun kt FB xde kena mengena ng org lain kecuali ade yg terasa.
hahahaha itu slh sendiri la kalau terasa kann kann...

Sambil-sambil ni aku nak story pasal life lepas kawen & ada anak ni.
Afeefa dah nak masuk 5 bulan tak lama lg. Syukur sgt membesar dlm keadaan baik ank aku yg comel tu. Pandai dah skang buat mcm2. hehek kecik2 pun pandai tu cerewet tak suka tempat panas. Over nak oi!hahaha tak sabar nak tgk ape perkembangan seterusnya. 
Yela mummy ni doakan yg terbaik sajjo. Abi dia pun sama. hihi

Haa dlm blog aku, aku tak pernah citer psl family in law aku. hehehe 
Whatever it is, aku syukur bcz dikurniakan keluarga mentuaku yg baik2 belaka. What I mean, kita ni kena pandai bawa diri. Yg lebih tua kita kena hormat & segala teguran aku ambil secara +ve dan ubah diri jadi lebih baik. hehe I feel so blessed ade kakak2 yg baik. Dorang pun jenis suka gurau2. So aku x pernah nak ambil hati kalau kiteorg gurau2.Then kalau kumpul rumah Mama tu part paling best bila mama (MIL) masak. hekkksss Aku suka tanya mama cmne msk itu ini. hihi pastu dh tanya lupa sbb tak salin resepi. kah3 Penting yer you all tanya resepi dr mak mertua. Sambal kelapa mama is my fev!! hehe okay itu je nak citer. 

Family is family. We will stick together no matter what. 

Oh btw, Selamat Hari Merdeka eventho dh lepas 2hari lalu. I am proud to be Malaysian.
Yeahhhh..