Thursday, August 22, 2013

SAYA MAHU KURUS! TAPI BAGAIMANA?

Haa sape nak jawab soalan kat atas tu??
Cepat angkat tangan!! hehehe 
okay. okay. tak payahlah angkat tangan , kita bagi jawapan skang jela eh. hihi di sini saya nyatakan cara pemakanan & khasiatnya. 

1. Sarapan pagi dengan 2 sudu ESP yang dibancuh bersama air suam.


Antara Khasiat ESP :

1. ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)

Membekalkan tenaga secara konsisten
Mencantikkan dan mencerahkan kulit yang tidak sekata
Menegangkan payudara
Menambah dan memekatkan susu badan
Menceriakan dan mengaktifkan kecerdasan mental dan fizikal
Untuk kesihatan menyeluruh (Total Wellness)

2. Selepas makan lunch & dinner ambilah 2 biji Alfafa & 2 biji lecithin (khasiat lecithin dah diberitahu pada post yang lepas, tapi takpe saya explain lagi sekali yer)


Khasiat Alfafa:

• Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat 
keperluan harian tubuh manusia.
• Melegakan sakit sendi dan belakang.
• Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
• Memberikan sensasi ‘rasa sejuk’
• Memberi kelegaan semasa haid.
• Merawat arthritis
• Bagus untuk elergi dan eczema
• Merawat athma
• Mencuci usus bagi membuang toksik
• Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan
jangkitan buah pingang.
• Meneutralkan asid dlm tubuh
• Merawat masalah keputihan pada wanita
• Membesar dan menegangkan payudara
• Bertindak sebagai kacip Fatimah kepada para isteri
• Memulihkan urat selepas bersalin
• Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
• Meningkatkan stamina seorang suami
• Melegakan sembelit
• Membuang angina dalam badan.

Khasiat Lecithin:

• Mengawal diabetes, dan kolestrol
• Menyerap kolestrol tidak baik dan lemak dalam makanan.
• Mengawal keguguran rambut
• Mengelakkan strok
• Meningkatkan daya ingatan.


P/S: Gambar dr encik google. Segala pertanyaan boleh PM saya di FB atau email saya di intankdin@gmail.com atau boleh juga Whatsapp saya di 017 2438848

psstt hehe nak kulit gebu cam saya tak? dah takde parut jerawat & paling penting skang tak payah berMEKAP tebal. hehehe Alhamdulillah. 
Seyesly gambo ni xdo edit , xde filter & muka segar lepas solat zohor.







No comments:

Post a Comment