Thursday, August 1, 2013

JOINT HEALTH TABLET ====> PROMO AUGUST!!

Seminggu jer lagi kita nak sambut Hari Raya Aidilfitri kan?? Sure ramai yang sibuk buat persiapan raya...mana nak bakar lemang, sibuk gantung langsir.. buat itu ini..hehehe 
Ada yang nak shopping last2 minit, maybe ade jugak yang sibuk kat dapor bakar biskut raya (saya lah tu) hihik

Tapiiiiii.... mesti penatkan nak buat itu, buat ini.
Sampai ade yang sakit2 sendi... adoiii Sapo nak tlg haa??
Bukan je sekarang, lepas2 raya pun ade yang still busy dgn urusan masing-masing. tak kiralah sesiapa pun sure ke sana sini.

Well... here we are! 

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (SPECIAL PROMO)




Psssssttt... bisik sket... Saya sendiri yang muda ni pun kadang2 rasa lenguh2 sendi...Almaklumla kerjaya saya memerlukan ke sana sini. Meeting & attend event lagi, balik rumah tak henti kerjanya. 

Tapi dengan AJHT ini InsyaAllah akan membantu.
Mehla anak2 yang sayang mak bapak & nak balik kampung ni boleh la belikan utk mereka. Penat lelah dorang sediakan juadah utk kita tu berbaloi bila tak sakit2 sendi & kita pun tak risau bila tgk mak bapak kita sihat. hehe

hehehe Saya pun belikan untuk Mama ini sbb Mama saya pun sama busy mcm saya... 

Diingatkan!! PROMO OKAY! 

WHATSAPP SAYA 017 2438848
HARGA ASAL RM124.00 , HARGA PROMO RM**.00
Penghantaran percuma sekitar : Kota Damansara & Subang Perdana