Wednesday, July 31, 2013

PRODUK SHAKLEE

SHAKLEE

Asslamualaikum, di mulakan dengan 
Ini adalah 1st post saya mengenai Produk Shaklee
mohon baca sebaik mungkin kerana produk ini sangat bagus untuk kesihatan anda!!
hehehe kasi senyum sikit ^_^/ 

Sebelum saya start menjual produk ini, saya juga adalah pengguna Produk Shaklee.
Sebenarnya dah lama dah Produk Shaklee ni wujud, dulu since sekolah saya dah pernah cuba.

okey, untuk mengelakkan keraguan ANDA tentang PRODUK SHAKLEE maka saya sertakan sijil HALAL. Sila lihat gambar di bawah. Mohon klik besau2 eh. hihi ;)


Sijil HALAL di atas merupakan sijil HALAL Shaklee daripada ISA-Islamic Services of America yang merupakan satu badan yang telah diiktiraf oleh JAKIM. 
Anda juga boleh  ke Portal Rasmi Halal Malaysia untuk mengenalpasti badan-badan dari negara luar lain yang diiktiraf. Lihat gambar di bawah: 



P/S: NEXT UPDATE, SAYA AKAN UPDATE PRODUK MENARIK UNTUK KESIHATAN ANDA! MOHON JANGAN SEGAN SILU BACA & FOLLOW OK. SEGALA PERTANYAAN, ANDA BOLEH EMAIL SAYA DI => intankdin@gmail.com or inbox saya di facebook.