Monday, February 7, 2011

Tak Puas Kaki!

Aku ulang sekali lagi,
aku tak puas kaki...
haha 
bodoh betol la , apsal la CHELSEA amek TORRES!!
ayam betol laa...
ramai lg kot player mude mudi yg boley berjase utk Chelsea!
kalau la Chelsea tu aku punye...
aku byr mahal kt player lg bagoss la dr TORESS cap ayam tuh!
dah tade player laen ke nak hamek?
kan dh kene bahan x memasal...
CHELSEA - LIVERPOOL = LIVERPOOL SCORED 1 GOAL!
tak mendatangkan hasil langsung...
sape-sape yg adored sgt Torres tu,tak payah nk beria la.
HAHAHA
=,=
nak bengang lebey2, Torres dah mmg ade dalam Chelsea!
Nak x nak layannn sajoo... 

ape kejadahnye Torres berjersi biru??


P/S: Utk menahan sebak di dada ini! 
aku layanla Liga Itali...woot wooott ehehe =P
tak nak bangga plak Palermo kesygn aku score 4 bijik goal.
Back up team aku la ni, kalau dah hangen sgt ng Chelsea!



No comments:

Post a Comment