Saturday, November 6, 2010

Saya yg Peramah & Pemarah



yess! that's exactly me...
saya mmg suke berbual, berborak + berkenalan.
bg saya tak salah kalau kita berkawan.
Cuma mungkin kdg kala tak semua org boleh berkawan dgn saya.
hahaha.
mungkin juga ada yg belom mengenali saya, xpaham dgn konsep saya berkawan.
bukan susah nak berkawan dgn saya ni. alahaiii
xpayah isi2 borang keahlian pun.
xpayah byr wang deposit ker ape. haha (bajet msuk umh sewe)
yg saya perlukan keikhlasan & chill jela...haha
Tp disebabkan ade org salah paham dgn peramahnye saya ni.
Mulai hari semalam....
Saya isytiharkan, saya yg peramah ni akan SCAN terlebih dahulu manusia2 yg cuba & mahu berkawan dgn saya.
Dan saya tak akan terlebih peramah lg selepas ini!!! ;)
FULL STOP!
saya penat dgn kepura-puraan anda!!!



Sekian hrp maklong.
P/S: haha pasni kalau jumpe saya, tibe-tibe saya buat kekwat ke sombunk ke paham2 sendiri la weyyy...lu pikir la sendiri...




2 comments: