Monday, July 26, 2010

Wahh KETATNYE muke kau!!!

Wooooo KETAT betol... hahaha aku nk citer psl word 'KETAT' yer u ols!! oke this is what i call for ppl's yg suke menyombong atau muke kerek...

Citernye begini yer u ols...hishh x paham jugak tgk sesetengah org yg suke m'KETATkan muke nih..kejadian ni terjadi kt aku sendiri. keh3 sadiss wooo...aku cam nak ckp kt empunye diri tu..."Kau ingat kau hensem ker buat muke KETAT?" (this one utk pakcik yg bwk bus last saturday,mase aku otw ke kuantan) ... And then, the second one "kau ingat kau cantek buat muke KETAT kt aku?" ( ni utk penjual2 yg x suke lyn customer dgn baek!).

Senyum laa sket, payah sgt ker kau nak senyum wahai pakcik2 makcik2, akak2 abang2 adik2 semua...Senyum kan sedekah...bukan suh kau ketawe besa ke ape ataupun buat2 terlalu ramah ke...keh3 Kalau dah payah sgt nak berckp, senyum pun boleyyy...
Tak elok buat muke KETAT, sbb nanti org pun MELUAT tgk. hahaaramm..

P/S: Aku suke senyum...kalau muke KETAT tu kat org yg aku marah jer...kih3 So jgnlah bg aku marah, sbb aku x suke buat muke KETAT! haha renung2kan & selamat beramal yer u ols...

No comments:

Post a Comment