Friday, July 23, 2010

My Nicknames ;))

Good Morning, selamat Subuh u ols... hehehe aku xdpt tido, so aku nak story morry sket la pasal nicknames pepagi ni. Dah mcm kuliah subuh pulak aku rase u ols... HAHA

Aku dibesarkan dgn mempunyai banyak nicknames ataupun bile diterjemahkan ke dalam bhs melayu ia bermakna 'nama panggilan' yer u ols. hahaha...Jadi, aku nak buat kronologi la nicknames aku, dr aku kecik sampai laa aku dah besa ni. Biasenye nicknames ni ade yg kekal & ade yg x kekal...So, u ols jom kite same-same lihat koleksi nicknames aku...hehehe

Senarai nicknames aku :
  • Nobita (aku x tawu la knape cikgu aku ni samekan dgn Nobita, kenape x Sizuka je dye pnggil aku..haha mungkinkah dye samekn aku dgn Nobita yg lembab tuh..ishh3x)
  • Himawari (adik kepada sinchan! arghhh ni Cikgu aku jugak bg..mase form 6...cikgu datin ckp aku nakal mcm adik sinchan. hahaha + mase kt Uitm pun aku dipanggil Himawari jugak hahaha)
  • Speaker Hifi (haha yg ni dpt mase aku darjah 6, classmate aku yg kuat gado ng aku bg name ni)
  • Mak (zaman skolah menengah sampai skunk u ols..Mak tetap kekal!! hahaha)
  • Angah (family aku yg kasi sbb aku ank no 2 hehehe)
  • Iqa / Intan ( kwn2, sepupu, sedare, jiran tetangge, musuh ketat & x ketat, hahaha panggil aku name ni)
  • Chumy / combi ( heeee =) ni aku punye kekaseh hati yg kasi. hahaha gedik jek rase! harap2 kekal yer panggilan manje ni sampai biler2)
p/s: Seronok jugak dpt byk nicknames ni. hehehe ;D

No comments:

Post a Comment