Thursday, July 22, 2010

Impian aku (hahaha, tergelak besar dibuatnye)

Mase skolah rendah dulu cikgu b.m aku penah suh tulis karangan pasal cita-cita / impian. HAHA tp aku langsung takde idea ape aku nk jadi same dgn  impian aku dh besar pun aku tak tahu sgt mase tu. So, karangan aku takde lah good good sgt pun.

oke oke berbalek kpd topik impian, setelah aku kaji dgn mendalam byk jgk impian yg bermaen dlm kepale otak aku ni. HAHA ;D dr impian yg murni smpai impian yg keji.  wahh hebat jugak impian aku kan.

So dlm skala 1-10 impian aku tu, aku kemukan 5 jela impian di hati ni:

1.Nak jd model (pedulik lah x ckup tinggi pun) haha
2. Nak ade kereta sendiri (sbb skunk x keje lg, so slh 1 impian aku nt dh keje nk ade kereta)
3. Nak travel ke Europe (konon2nye nk travel ng Ruzanna nanti) hehe
4. Nak sebuah rumah yg dilengkapi perabot yg besh + katil 4 tiang + peti sejuk yg dipenuhi makanan + kucing sekor + Seorang suami yg dpt jage + menyayangi aku. (hahaha sng kate aku gatal nak kawen kalau berjodoh!)
5. Nak duet kat bank tu x penah kering!! (hahaha kire tiap2 bulan ade jek duet berkepal2)

Sekian, itu shj impian aku utk hari ini. Semoga salah satu impian aku menjadi kenyataan. Kalau semua jadi kenyataan pun bagus jugak. Syukur, Alhamdulillah. hehehe

No comments:

Post a Comment