Thursday, February 26, 2015

Food Addicted!

Assalamualaikum..

Petang ni hujan! Syukur, Alhamdulillah hujan turun membasahi bumi.
Petang-petang camni dapat makan goreng pisang dgn teh O panas nikmatnya.
Hari ni rasa macam nak sembang-sembang kosong jela dalam ni.
Kiranya topik hari ni suka hati aku la nak tulis ape, asalkan tak mencarut, tak mengumpat udahla.
aku taknak tambah dosa kering. hahaha gitusss!

Aku nak meluahkan perasaan ni, mmg cmni ker nasib aku?? urmmm berat badan aku naik 2kg.
hambar hahahah pasal berat badan naik jela kan. Payahla nak diet laa.. Bila nak diet je sure xjadi sbbnya nanti aku yg tanya hubby. Hubby malam ni makan ape eh? nak masak ape eh? nak chumy buat ape eh? hahaha takpun kalau x masak. aku akan tanya hubby, hubby mlm ni psr mlm kan? jom pg makan burger? jom steamboat... kadang2 hubby aku lak ajak, chumy jom makan lamb, jom pg hjmaru (kedai dekat rumah jek), jom makan roti nan cheese kL. hahaha kekdahnya kiteorg dua-dua pun kuat makan. Kiteorg berdua ni actlly tak memilih nak makan ape & rasa nak makan, terus makan.

Paling lawak ade sekali tu, hubby dia beria google tempat makan & konon2 nak kasi gempak ah kat aku, so dia drive follow google maps. Sekali tah kemana-mana bawaknya hahaha aku kalau dah lapar mula rasa cam nak makan org hahaha stress weh kalau lapar, nanti tak fokus! kih3 google tempat makan western lah apa. Sekali la dia bwk western kt area kota damansara ayub cafe. such a  nice place sbb dlm tu banyak barang2 antik and makanan pun sedap. Pastu ade babak jatuh kerusi. hahaha
tu aku laa yg jatuh sbb nak kutip Pipa punya puting jatuh kt bwh. =_= sigh! nasib tak ramai org kah3 hubby leh gelak2 bukan nak tlg angkat hahaha

Saja nak share gambar makanan, hahaha ni separuh je post dalam ni. Kira ni jalan2 cari makan laa.. Gambar campur2 aaa... hehehe lain2 tempat dan lain masa dan waktu.

ni kat Umbai Ikan Bakar subang perdana jek. hehe sedap!

Celebrate birthday Mama kt Old Town white coffee

ni pun masa makan kt umbai

Manhattan Fish Market! terbaikkk..hehehe 

Delicious Cafe kt SCM jek hehehe

ni masa kat PD

Nan Cheese terbaik kat KL (dari zaman bujang dah mkn kat cni & still the best)
masuk dalam jjcm tv3 okay. google la kalo korg nak tau kat mana. hehehe


Aku suka desert and menda manis2 hehehe mcm pavlova, macaroon, cakes, creme brulee ke.. ewahhh enko.. bajet semua nak western. ishh aku ni kuih ng desert kemelayuan pun aku makan.
Banyak jugak tempat makan dalam list aku ni. next time pegi kalau free2. hehehe


Craving this!!! harap2 ahad ni ade kat Food festival. hikhikhik

-END-










No comments:

Post a Comment