Wednesday, November 12, 2014

Tenangkan Bontot Anda! haha

Hai korang! yes korang yg gorjes & hidup secara aman damai.

I always keep remind my self to be positive to others. 
But somehow & sometimes I just can't. 
So to ignore bad peoples & this awkward feeling and stress.
I would love to release my self with music.
hahahaha tibe2 mood nak speaking.

hey hoy. Just nak share, since aku high school aku kelas Sastera.
Aku bukan budak bijak dari kelas sains haha tapi aku sangat suka akan sastera.
Maka dengan itu, aku suka baca novel, cerpen puitis, sajak dan music gamelan.
Aku punya koleksi sajak merapek yg aku coret.
aku simpan supaya anak aku akan baca satu hari nanti. hahaha
blog ni pun salah satu la tempat utk aku menulis.
mungkin dari segi tatabahasa mmg tak akan lulus punyalah. hahaha
Aku akan follow & suka membaca sesuatu lain dari lain.
Kalau dengar lagu pun, especially lagu melayu aku lebih suka genre mcm Zee Avi nyanyi.
Yuna, Fynn Jamal pun okey boleh layan.

This one memang memikat kati aku. ewahhh Tenangkan bontot anda. Unik. Style.