Monday, September 20, 2010

Sessi bakar membakar.

Petang raye ke 6 kot if aku tak silap, Mama suh adik adik aku, Keron & faris ni bakar baju-baju lame.
Baju yg mmg kiteorg dh lame tak pakai ape sume.
Bukan maen lg dorunk ni kalau bab nak maen api, laju jek.
Mama suh bakar belakang umah jer.
hehe sebenarnye, aku pun join sekaki.
Bukan aku jek join sekaki, kucing2 aku pun turut serta.
hishh kucing kucing suke kaki je melompat2, kalo terlompat dlm api caner tah.
HAHA
macam-macam hal kucing2 ni.
oke before nak bakar baju-baju tu aku sempatla tgk mane2 baju yg kot2 tak patut dibakar.
ohh sgt sedey bile tgk baju form 6 kne bakar T_T!!
baju tu byk kenangan mase sekolah.
Tp, aku sempat selamatkan lencana sekolah.
Selesai upacara bakar baju baju lame.
Ape lg masuk umah jela, hari dah nak magrib pun. keh3


baju kaler ungu tu la baju form 6 aku,huhu


Lencana sekolah kesygn aku! huhu T_T


Adik Faris oii haha baju spiderman adik tu dh tak muat lg dh.


Hah! bukan maen bdk 2 org ni nk membakar baju2 lame. haha


P/S: Bersyukur sbb aku ni byk baju & mcm2 jenis baju aku ade, terpikir jgk caner lah org-org yg susah kan...
hurmm kesian jek. Baju-baju yg dibakar ni bukan xnak sedekah tp sume yg dh koyak rabak.
that's why Mama suh bakar jek. heee =)


No comments:

Post a Comment