Tuesday, August 17, 2010

Cara-cara Memenangi Hati Wanita!

Guys take a notes!!! hehe

Tak susah pun sebenarnye nak memenangi hati wanita ni,
utk yg single siler fokus byk2!
bg mereka yg dah x single nak amek hati gf siler jugak fokus byk2 oke!! haha


1.Jadi seorang "lelaki sejati" maksudnya, Lelaki sejati idaman wanita juga bermaksud anda mampu menjadi ketua, bukan mengarah itu ini sebaliknya ketua yang mampu melindungi.
Ramai lelaki bersikap menipu tanpa niat atau dalam istilah ciptaan masyarakat hari ini, bohong sunat. Jadi jgn cuba lakukan ini!!!



2. Ambil berat & prihatin. Keprihatinan seorang lelaki akan membuatkan wanita rasa dihargai. Ambil berat tentang kesihatan, emosi, ujian kehidupan, perkara kegemaran malah cerita-cerita lucunya. Dia tidak perlukan nasihat bak kaunselor tetapi memadailah anda meluangkan sedikit masa untuk mendengar luahan hatinya.


3. Komunikasi. Sentiasalah bertanya khabar dan jangan biarkan dirinya tertunggu-tunggu khabar daripada anda. Penantian tanpa sebarang maklum balas daripada lelaki boleh membuatkan wanita beranggapan dirinya tidak diperlukan.


4. Terima dia seadanya!!! Wanita sanggup berusaha sedaya upaya jika anda boleh menerima dirinya seadanya dan lakukan sedikit perubahan demi kebaikan bersama. Wanita tidak suka dibandingkan dengan wanita lain. dalam usaha mendidik, jangan bandingkan dia dengan orang lain walau dengan ibu atau saudaranya sendiri.

Sumber bacaan ini::: dr kosmo on9. hehe


P/S: Secara jujur kalau boley terima aku yg manja sepanjang mase ni seadanya, itupun dah cukup memadai. HAHA =)

No comments:

Post a Comment